„Když chceš dům, chceš HELUZ,“ říká nová kampaň českého výrobce cihel
HELUZ spouští novou kampaň s názvem Chci HELUZ. Staví na jednoduché, avšak silné kreativě. Očima zákazníků formuluje typická přání spojená se stavbou domu. K vlastnímu bydlení se totiž váže celá řada snů o tom, co bude konečně „jinak“ a „lépe“. HELUZ přichází jako odpověď.
DOLNÍ BUKOVSKO – „Chci dům, kde protopím jen pár kaček,“ či „Chci dům pro svoji rodinu,“ jsou jen některé z tematických linií nové kampaně společnosti HELUZ. Celkem jich je šest a akcentují témata jako zdraví, ekonomický provoz či výdrž domu. „Víme, jaká přání lidé ve spojitosti s domy mají,“ říká Eliška Smolová, marketingová ředitelka ve společnosti HELUZ. „Máme k dispozici výzkumy, které jasně ukazují, co je pro stavebníky prioritou. Na nich jsme postavili komunikaci. Je prostá ve svém provedení, ale o to silněji sdělení podává,“ doplňuje Smolová.
Záměrem kampaně je oslovit lidi, kteří se rozhodli pro vlastní bydlení a nyní hledají vhodné řešení. Podle Smolové je důležité trvat na svých prioritách a nenechat se strhnout zdánlivě nejrychlejší či nejlevnější nabídkou. „Ústí to v situace, kdy například máte v domě tepelné mosty, nebo jiné chyby v konstrukci a lepíte to dodatečnými úpravami. Takže se stavba ve výsledku protáhne nebo prodraží,“ vysvětluje.
„HELUZ se snaží o osvětu v tom smyslu, že stavět se má smysluplně. Tak aby dům fungoval jako celek a neměl slabá místa. Kampaň Chci HELUZ je jen přirozeným pokračováním tohoto úsilí. Pokud chceš dobrý dům, chceš HELUZ,“ dodává Smolová.
„Chci“ má svůj vlastní merch
HELUZ vyrábí kompletní stavební systém. Standardní a doplňkové cihly, okna, překlady, stropy a komíny. Všechny prvky spolupracují, což výrazně zjednodušuje samotný proces stavění. Není potřeba ani tradiční míchání malty. HELUZ má k dispozici předpřipravenou zdicí maltu SIDI, kterou se výstavba přibližuje suchému zdění. I o tom je jedna z linií kampaně. „Chci dům, který postavím levou zadní,“ boří mýty o náročném zdění z cihel.
Společnost HELUZ připravila kampaň ve spolupráci s brněnskou agenturou X Production, členem skupiny HELUZ GROUP. Agentura před lety definovala značku a vtiskla jí dnes již tradiční oranžovou barvu. Aktuálně pro kampaň připravuje i doplňkový merch jako Chcihlí tašky či trička pro Chcešmany.