„Keď chceš dom, chceš HELUZ,“ hovorí nová kampaň českého výrobcu tehál
HELUZ spúšťa novú kampaň s názvom Chcem HELUZ. Stavia na jednoduchej, avšak silnej kreatíve. Očami zákazníkov formuluje typické priania spojené so stavbou domu. K vlastnému bývaniu sa totiž viaže celý rad snov o tom, čo bude konečne „inak“ a „lepšie“. HELUZ prichádza ako odpoveď.
DOLNÉ BUKOVSKO – „Chcem dom, kde prekúrim len pár drobných„ či „Chcem dom pre svoju rodinu“ sú len niektoré z tematických línií novej kampane spoločnosti HELUZ. Dokopy ich je šesť a akcentujú témy ako zdravie, ekonomická prevádzka či výdrž domu. „Vieme, aké priania ľudia v spojitosti s domami majú,“ hovorí Eliška Smolová, marketingová riaditeľka spoločnosti HELUZ. „Máme k dispozícii výskumy, ktoré jasne ukazujú, čo je pre stavebníkov prioritou. Na nich sme postavili komunikáciu. Je prostá vo svojom stvárnení, ale o to silnejšie posolstvo prináša,“ dopĺňa Smolová.
Zámerom kampane je osloviť ľudí, ktorí sa rozhodli pre vlastné bývanie a teraz hľadajú vhodné riešenie. Podľa Smolovej je dôležité trvať na svojich prioritách a nenechať sa strhnúť zdanlivo najrýchlejšou či najlacnejšou ponukou. „Často to vyústi do situácie, keď napríklad máte v dome tepelné mosty alebo iné chyby konštrukcie a lepíte to dodatočnými úpravami, takže sa stavba vo výsledku pretiahne alebo predraží,“ vysvetľuje. „HELUZ sa snaží o osvetu v tom zmysle, že stavať sa má zmysluplne. Tak, aby dom fungoval ako celok a nemal slabé miesta. Kampaň Chcem HELUZ je len prirodzeným pokračovaním tohto úsilia. Ak chceš dobrý dom, chceš HELUZ,“ dodáva Eliška Smolová.
HELUZ vyrába kompletný stavebný systém. Štandardné a doplnkové tehly, okná, preklady, stropy a komíny. Všetky prvky spolupracujú, čo výrazne zjednodušuje samotný proces výstavby. Nie je potrebné ani tradičné miešanie malty. HELUZ má k dispozícii predpripravenú murovaciu maltu SIDI, ktorou sa výstavba približuje suchej výstavbe. Aj o tom je jedna z línií kampane. „Chcem dom, ktorý postavím ľavou-zadnou,“ borí mýty o náročnom stavaní z tehál.
Spoločnosť HELUZ pripravila kampaň v spolupráci s brnianskou agentúrou X Production, členom skupiny HELUZ GROUP. Agentúra pred rokmi definovala značku a vybrala jej dnes už tradičnú oranžovú farbu.